Kur m t mdhenjt e kohs s tij n muzike, Tefta Tashko Koo, Maria Kraja, Mihal Ciko, i than se ai duhej t dirigjonte, Mustafa Krantjes i ishin djersitur duart nga emocioni. Ishte tepr i ri dhe kalendari shnonte vitin 1938. Kishte studiuar, n normalen e Elbasanit , me nj fmijri t kaluar n skamje. Kishte studiuar violin dhe jo rrall here moshatart e tij i kishin thn; je m i miri. Ishte talenti i tij q e kishte futur n radht e violinave t orkestrs s qytetit t Elbasanit,t orkestrs s Tirans dhe kishte qen talenti ai q e oi t studionte n Konservatorin e Piacenses n Itali. Kur mosha i ra mbi supe, kur koha la vraga n jetn e tij, ai kujtonte gjithnj tmerrin e Lufts se par Botrore q me detyrim ia nderpreu studimet.



"Lufta do t m ndryshonte drejtimin e jets sime", tregonte ai. U kthye ne Shqipri kur ishte 18 vje dhe nj juri e vlersoi me notn shklqyeshm n violin dhe i dha t drejtn t merrte pjes n nj nga grupet e pakta orkestrale t asaj kohe. Ishte ky moment, kur m t mdhenjt e muzikes shqiptare n rinin e tij, i propozuan dirigjimin. Dirigjova me vesh, tregonte ai dhe uditrisht ndodhi udia, t gjith vlersuan dirigjimin tim duke prcaktuar edhe profesionin tim me te cilin nuk do t ndahesha asnjher: dirigjimin. Vitet e vshtira, t dy Luftrave Boterore, nuk do t krijonin lehtsira pr artin n Shqipri. Prapambetja dhe analfabetizimi, malarja dhe varfria, ishin ulur kmbkryq n Shqipri, ndrsa muzika dhe arti jetonte e fshehur vetm n skutat e shpirtrave t trazuar t shqiptarve.Kshtu kalonin edhe vitet pr mjeshtrin Krantja, i cili asnjher n jetn e tij nuk jetoi pa muzikn.



"Muzika sht ushqim i shpirtit", i kish thn ai Televizionit Publik, disa vite t shkuara sy-mallngjyer, flok bardh i ulur n qoshen e preferuar t shtpis s tij modeste."Jeta pa muzikn sht si nj dit me vransira t mdha", tha athere Ai teksa prekte me duar t dridhura pianon . Pr vite me radh e kishte shoqruar, n dit t mira dhe te kqia se ajo di t jap muzik, ate q profesori e quante 'dhurat hyjnore', 'artin m t bukura ndr arte'. Konservatori i Prages, nje nga konservatoret m t njohur n Europ, do t ishte shtylla kryesore e prgatitjes s plot t mjeshtrit Krantja si n dirigjim ashtu edhe n kompozicion. Por asnjeher ai nuk do t harronte violinn , kt instrument magjik, e cila e hodhi at n botn e madhe , t veshtir dhe virtuale t muziks. Ishte ende student ne Prage, kur dirigjoi ne vitin 1960 nje koncert madheshtor me rastin e prvjetorit t vdekjes s prfaqsuesit t stilit barok Johan Sebastian Bach. Shum her i propozuan t qndronte n Prage, gjithmon i kishte patur syt t kthyer nga Shqipria.



Ajo piano, e vendosur n shtpin e tij, sht nj sprov e madhe e talentit dhe e prkushtimit t tij ndaj artit. "Pianon e quaj nj dhurat hyjnore q shteti cek, m dhuroi ne vitin 1980, pas shum vitesh ndarje t detyruar, kujtonte Ai.



"Un erdha n Shqipri, pr t mos kontaktuar m me artin q zhvillohej mbas kufijve t vendit tim. Ishte nj ndarje e detyruar, un ktheja ftesa mbrapsht kur m ftonin t merrja pjes si dirigjent ne koncerte nderkombetare".



Si nj nga dirigjentt e par shqiptar, Krantja do t themelonte Filarmonin e Shtetit, orkestrn e par shqiptare t vendosur n vitin '51 n godinn e Teatrit Popullor n Tiran. Pasksaj me vullnetin e tij do t krijoj Orkestrn e Radio Televizionit Shqiptar, aktualisht nj nga orkestrat me profesionale t muziks shqiptare.



Nj plejade t tr muzikantsh , sot emra t njohura t muziks shqiptare morn msime nga Mustafa Krantja. "Un kam patur marrdhnie shum t mira me studentt e mi, megjithse profesioni ishte pak i veshtire pr t'i ruajtur ato, thot profesor Krantja duke permndur emrat e njohur t Simon Gjonit, Rifat Teqja, etj.



Mjeshtri i cili solli n Shqipri kryeveprat boterore t muzikes, q solli n publik ndjesin qe di t jap arti i vrtet, jetoi deri sa u shua, vetm me muzikn.



Shqiptart kan shum talent, tregonte Profesori , kur e pyesje pr muzikn shqiptare sot. "Por duhen edhe kushte pr ta shprehur at si ndjehet. Se me ndryshimin e konceptit te jetes edhe muzika ka ndryshuar", fliste profesori teksa shihte me kmbngulje n muret e dhoms s tij portretin e Bethovenit.